Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa
1 vote, 4.00 avg. rating (76% score)

Reklama opiera się bardzo często na obrazie. Dotyczy to przekazów promocyjnych umieszczanych w prasie drukowanej, telewizji czy internecie. Także reklama zewnętrzna korzysta ze zdjęć. Zdaniem specjalistów od promocji i marketingu, właśnie fotografia reklamowa odnosi bowiem najlepsze rezultaty w zachęcaniu konsumentów do zakupu. Skąd tak duże znaczenie obrazu? Zawsze był on istotnym elementem przekazywania informacji, ale obecnie spełnia swoją rolę podwójnie. Współcześni ludzie są niecierpliwi, nie mają też zbyt wiele czasu na zbieranie wiadomości na temat usług czy poszczególnych produktów. Tymczasem jedna fotografia reklamowa może przekazać im sporo informacji. Nie będzie to oczywiście wiedza pogłębiona, ale reklama rzadko kiedy się na niej opiera. Patrząc na zdjęcie reklamowe, konsument powinien instynktownie zapragnąć danej rzeczy. Jeżeli fotografia przedstawia zadowolonego użytkownika jakiegoś urządzenia, patrzący na nią człowiek instynktownie zaczyna mu zazdrościć. Stąd już tylko krok do zakupu.

Pozostałe artykuły:

About author

Related Articles